Service

Bij Timar begrijpen we dat meer handen het werk lichter maken.

We snappen heel goed voordat je een van onze producten in huis hebt er nog vragen zijn. Hieronder vind je de meest gestelde vragen. 

VEELGESTELDE VRAGEN

Wat is de verwachte verzend- en levertijd?

Jouw bestelling wordt binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden en zodra de betaling is ontvangen. Dit betekent dat de levertijd 1-2 dagen na verzending plaatsvindt. 

Wat gebeurt er met de bestelling als ik niet thuis ben of op het werk?

De bezorger wordt gevraagd jouw bestelling persoonlijk te overhandigen. Op veel werkplekken is dat gelukkig goed mogelijk. Zeker met behulpzame collega’s of receptie waar je lekker eten mee deelt! 

Hoe kan ik mijn bestellingen volgen?

De beschikbare bezorgdienst levert een traceercode die je ontvangt per mail. Kijk vooral in de spam-/ reclame berichtenbox. Soms wordt ons e-mailbericht of dat van de bezorgdienst aangemerkt als reclame of spam.

Kan ik het bezorgadres wijzigen?

Veel bezorgdiensten bieden aan via de traceercode om zelf een bezorgmoment te kiezen. Je kunt het alleen adres wijzigen als dit via de bezorgdienst wordt aangeboden.

Kan ik mijn bestelling bij een ophaallocatie ophalen?

Een ophaal locatie kiezen soms via de bevestigingsmail van de bezorgdienst. Je kunt dit dan aanvinken als er een ophaallocatie wordt aangeboden.

BESTELLEN

Hoe plaats ik een bestelling?

Op onze 'Producten' pagina vind je de beschikbare artikelen. Klik daar op het gewenste product. Op de volgende pagina kun je het aantal aangeven en dan aan de winkelwagen toevoegen. Dit aantal staat vermeld in het symbool van de winkelwagen rechtsboven.

Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

In de winkelmand is de bestelling nog te wijzigen. Je kunt het aantal aanpassen of een artikel verwijderen. Na het betalen van de bestelling is annuleren beperkt mogelijk. Neem daarover direct contact op. Dat kan hier onderaan de pagina.

Hoe maak ik een account aan?

Klik op het poppetje naast de winkelwagen om een account aan te maken. Of bij het afrekenen wordt gevraagd dit te doen. Je bent ingelogd als het poppetje met kookmuts zichtbaar is.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Hoe kan ik een nieuw wachtwoord ontvangen?

Klik op het inlog 'poppetje' rechtsboven links van de 'winkelwagen' om in te loggen. Waar je normaal gesproken het wachtwoord intypt kun je via 'Wachtwoord vergeten?' en dit opnieuw aanvragen.

Ik heb mijn bestelling bij een partner geplaatst

We hebben deels inzage in het verloop van je bestelling. De verzending gaat vaak direct via de partner. Als we de bestelling voor je na kunnen gaan doen we dat graag aan de hand van het bijbehorende bestelnummer.

Mijn vraag gaat over mijn bestelling direct via timar.nl

Het verloop van je bestelling is in te zien o.a. aan ons verstrekte verzendgegevens. Dat geldt ook door die van bezorgdiensten. We kunnen dit voor je nagaan via de aan ons verstrekte  bestelgegevens.

Product wel of niet beschikbaar?

Producten via timar.nl kunnen in beperkte hoeveelheden weergegeven zijn. Soms zijn onze producten exclusief op de website beschikbaar. We doen er alles aan om de shop accuraat te houden.

Op welk manieren kan ik betalen?

Klik op 'Afrekenen' of op betaal direct via opgegeven betaalopties. Of klik op je 'winkeltas' rechtsboven. Daarin vind je ook een betaalknop. Je kunt betalen via iDeal.

Nazorg & Overige vragen

Ons assortiment is bedoeld om eten te bereiden voor de hele familie. Heb je een Timar product in huis en wil je daar nog wat over weten?

Klik hier

Welkom bij Timar

Zit jouw vraag er niet tussen. Dan helpen we je graag hier verder via onze klantenservice. Meer weten over de inhoud van de website?

Lees verder

Contact

We helpen je graag verder: 

Vragen over een product, de bestelling of onze website? Neem dan een kijkje bij veelgestelde vragen. Grote kans dat daar het antwoord al tussen staat. 

Wil je verder iets weten? Stel dan direct de vraag aan ons team. Wil je juist iets met ons delen? Dat kan 24/7 via info@timar.nl of door hier een bericht achter te laten:

Contactformulier